Ik heb een vraag.

FAQ NL

Ik heb al betaald.

Hebt u betaald, stuurt u ons dan een kopie van uw bankafschrift of geef ons de datum van afschrijving, het bedrag, uw eigen rekeningnummer en het rekeningnummer waarop u hebt overgemaakt op. U kunt daarvoor gebruik maken van onderstaand contactformulier.

Ik heb opgezegd.

Wanneer u hebt opgezegd en ook beschikt over een deugdelijk bewijs hiervan, kunt u ons berichten via onderstaand contactformulier en uw bewijs van opzegging uploaden.

Ik wil een kopie-factuur aanvragen.

Wilt u een kopie-nota ontvangen, dient u dan een verzoek in via onderstaand contactformulier.

Ik kan het bedrag niet in één keer betalen, is het mogelijk een betalingsregeling treffen?

Mocht uw financiële situatie u geen andere keus laten, dan kunt u telefonisch contact opnemen voor overleg of onderstaand contactformulier invullen en aangeven op welke wijze u de vordering wilt aflossen. Op basis van de van u ontvangen informatie verneemt u vervolgens van ons of en zo ja, onder welke voorwaarden met een betaling in termijnen kan worden ingestemd.

Ik kan het nu niet betalen, kan ik een kort uitstel van betaling krijgen?

Uitstel van betaling geven wij niet zomaar. Mocht uw financiële situatie u geen andere keus laten, dan kunt u telefonisch contact opnemen voor overleg of onderstaand contactformulier invullen en aangeven tot wanneer u uitstel wenst. Op basis van de van u ontvangen informatie verneemt u vervolgens van ons of en zo ja, voor welke termijn een uitstel van betaling wordt verleend.

Mijn vraag staat er niet tussen.

Staat uw vraag er niet tussen, stel deze dan via onderstaand contactformulier.

 -

Contactformulier

Let op: uit veiligheidsoverwegingen is het niet mogelijk om ZIP-bestanden te uploaden.

Question form

Contact
Aanhef*

De velden met een * zijn verplicht.