Klachtenprocedure


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van Plaggemars Incasso normaliter binnen 2 werkdagen een schriftelijke bevestiging dat uw klacht in behandeling is genomen.

Uw klacht kunt u per email of per post aan ons kantoor kenbaar maken en wel aan:
   Plaggemars Incasso
   Postbus 201
   3740 AE Baarn E-mail: info@plaggemars.nl

Vermeld bij uw klacht voor zover van toepassing de volgende gegevens:
   · Dossiernummer;
   · Uw naam, bedrijfsnaam, volledige adres, uw (mobiele) telefoonnummer en e-mailadres;
   · Een duidelijke, korte en bondige omschrijving van uw klacht.

Aan de hand hiervan wordt, conform de klachtenprocedure, uw klacht gecategoriseerd en een intern onderzoek opgestart, waarbij het streven is om u binnen 14 werkdagen van een inhoudelijke reactie op uw klacht te voorzien. Mocht deze termijn niet haalbaar zijn, dan ontvangt u hiervan bericht.

Plaggemars Incasso is lid van de Nederlandse Vereniging van Incassobureaus (NVI) en conformeert zich aan de klachtenprocedure van het KIGID.

Wanneer onze reactie op uw klacht voor u niet bevredigend is, hebt u derhalve de mogelijkheid om via onze vereniging gebruik te maken van deze geschillenregeling en kunt u contact opnemen met de NVI, postbus 1004 te 3800 BA Amersfoort of kijk op www.nvio.nl

Attentie: het KIGID toetst uitsluitend of Plaggemars Incasso zich aan de gedragsnormen houdt. Het inhoudelijk beoordelen van een vordering is niet aan het KIGID, maar aan de rechter voorbehouden.